Dan ben je zomaar ineens 68 en alleenstaand. Mijn man is helaas in 2016 overleden. Inmiddels merk ik dat ik het alleen zijn wel zat begin te worden. Ik ben op zoek naar iemand die van reizen houdt, want ik wil graag nog veel van de wereld zien. Ook dagjes uit vind ik erg leuk en gezellig! Maar zeg nou zelf, in je eentje is daar niet zoveel aan hé? Ben jij nou ook op zoek naar wat gezelschap? Stuur me dan een berichtje..
Het uiterlijk is voor mij totaal niet belangrijk, het gaat er bij mij om te ik gelijk goed gevoel bij jou heb. Ik ben op zoek naar een gezellige en leuke man, iemand met een lief karakter waar mee ik alles mee kan delen. ..
Een bloemetje een wijntje een gezellige man op de bank een knuffel hier en een kusje daar, daar houdt ik allemaal wel van. Nu zoek ik alleen nog die man die dat allemaal samen wil doen met mij. Welke leuke lieve man reageert er op mij? xxxx..
Ik ben nu alweer een paar maandjes helemaal vrijgezel en wat is dat een saaie boel! Ben daardoor helemaal seksloos en daarom ben ik op zoek naar een bedmaatje. Ben jij die man? Ik hoop dat je serieus bent hierin! xxx ..
Ik ben misschien een tikkeltje ijdel. Ik zie er gewoon graag piekfijn uit. Niks mis mee toch? Maar in bed trek ik me daar niets van aan hoor, dan ga ik los!..
Hi iedereen. Ik wil direct even duidelijk zijn, ik ben hier niet om een kopje koffie te gaan drinken maar om heerlijk van bil te gaan, niets meer en niets minder. Geen lasten, alleen de lusten en elkaar helemaal gek neuken!..
Bij deze in het kort over mezelf ik ben een vrouw die samen met haar dochtertje van het leven geniet. Niets moeten alles mogen. Ik ben fulltime werkzaam, daarnaast hou ik er van om thuis heerlijk in de keuken te staan. Fijne wandelingen te maken en een goede film te kijken. Lekker met de beentjes omhoog op de bank en ontspannen maar. ..
Alles gaat tegenwoordig via internet en zo ook dit. Ik stond hier nog een beetje sceptisch tegenover, maar vriendinnen zijn me voor gegaan en ik hoor alleen maar goede dingen, dus waarom niet? Ik ben niet op zoek naar een man die alleen maar aan 1 ding denkt, sorry dan ben je bij mij verkeerd. Ik zoek een levenspartner..
Ik ben een vlotte dame die wel eens een verzetje zou willen hebben. Met een leuke man die ook sportief is. Ik houd van mountainbiken en abseilen. Ik zoek een soort maatje die deze dingen met me wil doen en in bed lekker genieten samen. Kan jij je erin vinden. ..
Hey allemaal, ik ben al een tijdje single omdat ik gescheiden ben en dat begint mij behoorlijk te vervelen. Omdat mijn beste vriendin erop wees dat ik hier eens moest kijken en zij haar levenspartner heeft gevonden, wil ik ook een gokje wagen!..
hoi iedereen, helaas is mijn sexleven helemaal niets meer. Het was ooit heel goed maar hij heeft totaal geen zin meer in mij, al ga ik naakt voor hem staan. Hoop toch wel dat jij daar anders op reageert!..